Ännu en sömnlös natt

God kväll!

Jag kan verkligen inte sova! Idag har jag fått feber"/ men var i skolan och skrev prov, fått veta mitt slutbetyg i det ämnet thihi:) NÖJD.
Sen hämtade pappa mig, vi åkte hem, pappa undrade om jag hade ätit hehe, men nae(A) så han lagade mat... så vi åt väl vid kvart i sex:), inte alls mycket. Sedan så pluggade jag kemi har prov imorn, gjorde en fin sammanfattning i form utav en maind-map i olika färger:)
Imorn ska jag vara hemma från skolan igen... men ska dit vid 13 och ha mitt kemiprov!!

Just nu messar jag lite med Jesper... Tror säkert att jag väcker honom eller nåt haha(A) men men!

Allmänt confused å shiiiit men det löser sig...?

I a f,

God natt^^
Hoppas folk kan sova...

Kram en liten mig (Louise)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0