En plats att fly till när det blir storm

Hej!

Just nu sitter jag i Göteborg, på Tjörn. Mega mysit. Jag vill verkligen inte hem idag... Men jag har inget val.
Får komma hem, jobba, chilla, sen kommer Anna och underhåller mig:).
Idag när jag kommer är det nog till att träffa bäste Dennis för att få lite sällskap å snacka igenom resan:)
Wiie:) får köpa med mig godis i gaten sen:P
Hehe, ARLANDA AIRPORT snart:(
Aja, lovade att säga till när jag kommer hem sen...
Messa mig! Inte för att jag har teckning här(A) om ni undrar varför jag inte svarar :P
Nu sitter vi och chillar... sista timmen i tryggheten nu.
Jag brukar inte vara nervös när jag flyger, men jag är det, nötter, fan fan fan, det är så oklart hur SAS sköter det. Men det ska nog bra:)  Om inte annat kommer jag hem mer eller mindre levande:)
Lanvetter... be there;D
Har fotat som en galning ;D


Den bilden tycker jag är fin:)

Puss L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0