Ett avslut som är värt att minnas!

Hej.

Det var ett tag sedan jag förmådde mig att blogga. Men nu gör jag det, nu när skolan är över.
NV08FMT, tack för ett trevilgt terminsavslut. Dagen började med att jag kom till skolan vid 10, kollade på skolavslutningen, sedan var det en till vid kl 11. Under tiden sprang jag å en kompis runt i skolan, vi hittade tillslut Marcus:) Så jag stod å snackade med honom till typ kvart i 11. Sen gick vi ut, efter så gick vi till Centrum, dem andra hade redan gått:P. Men det tog ett tag för oss, eftersom han hoppar på kryckor^^. Sen satt vi i Centrum å snackade lite till, sen gick jag till bussen, eftersom det var klassfest hos Nelly:D. Vi bestämde att vi skulle ses när jag kom hem:).
När vår klass tog över bussen, måste det ha låtit som om att vi var berusade, men NV08FMT kan ha kul utan alkohol:).
Det var jättekul hos Nelly.
För att sumera och koppla till rubriken: detta är ett avslut att minnas.
Snart tar jag mitt beslut som kommer ändra så mycket, ett beslut som kommer minnas. Ett minne blott.

Louise (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0