Grillning och Stureplan

Hej!

Har precis kommit hem från att ha grillat med baby i stan, typ Djurgården. Väldigt mysigt. Alla runt omkring skriker om Stureplan haha. Men i a f. Vi tar sedan taxi, å han som kör är typ helt jävla knäpp! Han har inte en äkta kortläsare, då slår det oss att det är en svart taxi... men i a f, inget av våra kort fungerar, men jag vet att jag har pengar där! Det vet Benjamin att han också har. Men i a f, Benjamin springer över Fälöversten och tar ut pengar, och lämnar mig ENSAM kvar i taxin med den där jävla fuckning galningen till chaufför, fy fan säger jag bara! Sen kommer han tillbaka med pengarna och han gubben som kör är helt FUCKED UP!

Dags att duscha lite å krypa ner i sängen och mysa lite:)

Puss L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0