Klockan 6...

Hej!

Imorse vaknade jag som hastigast av mobil alarmet, väckte Benjamin eftersom han skulle gå upp då. På nån rea. Men sen, när jag FÖRSÖKER somna om, (som ni vet har jag väldigt svårt att sova).  Då ringer det, KVART ÖVER 6 ringer en människa! Och jag är INTE glad på HENNE! Asså, även om man ska träffa en person 1h senare, när vi har förklarat att jag sover, då ringer hon i a f. Jag tror inte att alla hästar är inne. (SANT SANT SANT). Om du läser min blogg, så kan du kasnke inse att jag inte gillar att du väcker mig, men du är säkerligen jätte trevlig. Men ge fan i och väcka mig.

Jag ska snart till doktorn och vräka ur mig mina aggritioner:)!
Aja, jag hanterar ju situationen moget, men vafan det är jag.

Puss L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0