Klockan 9 å favoritpojkarna<3

God morgon!

Sovit gott? Hoppas så, för det  har inte jag xD. Fick en akutdos av Betaapred (för jag hade typ ganska "akut" astma eller nåt). Don't care, läkaren gav mig - jag svalade och var glad:D. För med Betapred i kroppen blir jag typ konstig mår typ dåligt fysiskt... Men skitsamma, för idag ska jag få träffa mina favoritpojkar^^. Jag ska väcka dem snart mahahaha, klockan 9 (:
Sen så får vi se vad som händer:P det är fint väder så det blir nog att sola med boysen med:) hihi:) jag tycker om dem en mega massa! Kanske ska ta med Dennis lillesyrra å bada? Jag vet inte:) Dennis is the boss:P Så vi får helt enkelt se:D.

Men nu ska jag gå å ta nåt å dricka, å väcka pojkarna<3.

Puss L

                                      Jag för ca 1 årsen:D
Louise♥


 


Kommentarer
Postat av: Dennis

Julia putta ner dig i vattnet :P haha

2009-06-30 @ 22:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0