Landvetter - Arlanda

Hej!

Nu är jag hemma i Sthlm igen. Haha. Jag tog flyget hem idag, jag bokade vanlig biljett:) på dit resan informerade dem om min nötallgeri. Men idag, så gick jag till SAS informationen, i Landvetter... Jag hade checkat in och valt plats 22 F, men... När jag checkade in vid gaten, fick jag en biljett där det stod "03A" jag trodde att dem hade gjort fel, tills jag läste "seat changed". När jag sedan satt mig, såg jag att det var annorlunda där. Jag frågade killen som satt bervid mig vad han trodde det var försorts plats, han berättade att om man hade Eurobonus kan man sitta var man ville så det kasnke var nån som hade flyttat mig. Men jag hade bokat ekonomi klassen, men fick buisness plats. Jag talade sedan med en stueart (stavning) å han sa ; " du sitter nog bättre här, och blinkade". Då insåg jag att jag var lite VIP-guest ;D pga min allergi, eftersom blev avråd att flyga hem, men jag skulle hem. Hehe, men på dit resan kom dem inte så långt att jag fick sitta i lyx :P. Men det var trevligt^^. Onödig info kasnke, men det är min vardag xD haha eller inte:P men men.

Saknar Anna å Milo:( efter ca 5h hemma eller nåt:(.
Anna kommer i Juli:D sötnos, du är bäst kompis:)<3

Puss L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0