Sommartid...?

Hej!

Nu har ju Sl.se ändrat sina tider (kommer vara fördelaktigt för mig idag;P) så det är sommartid.
Ska in på möten idag, ska väl bli helt okej, antar jag.
Nu på morgonen följde jag med pappa mot Viggan vi skulle lämna in bilen, så nu har vi nån lite låne bil hehe^^.
Strök kläder nu på morgonen då jag sitter på planet mot min denstination imorgon! På vägen ner blir klädlsen; Mörka tajta Dieseljeans, vit "halv" skjorta från Vila, en svart väst över det från Ellos (eller Josefson fick den av grannen) och en kavaj från Gina. Hehe, har alltid vart en dröm att flyga med högklackar så nu;D, till den outfiten, ett par stieltklackar från Din sko. Det får duga, måste dock ta med mig gympadojjor ner eftersom shopping står på schemat.
Ska bli skönt att komma iväg, själv ett tag måste jag erkänna. Flygbiljetterna skrevs ut igår, pappa sitter och försöker ringa SAS för att avboka nötter helt från min flight, hmm... går inte alls så bra dock, så det blir till att säga till imorgon.
Har ingen större lust att åka till Salgrenska när jag anländer. Nej nej.
Hmm, jo just det, min mobil har sagt upp sig, så har köpt en av en kompis haha, den är påväg upp från Eskilstuna, så får se när den kommer, troligen imorn efter jag har åkt -.- men men.

Igår var jag och fotade lite med kusin:)
Tänkte ladda upp en bild när jag hänger upp kameran ;D.


Det var allt för nu, får se om jag uppdaterar ikväll!

Puss L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0