Ännu en dag...

Hej!

Nu sitter jag här igen, uttråkad, slö och matt. Jag var i skolan i 10min idag, innan jag kännde att det gungade alldeles för mycket, då ringde jag mamma. Imorgon får jag anstränga mig yttligare ett steg, ska dit och ha nationelltprov i engelska. *Yippi*. Idag skulle jag ha vart på en grillning, men som sagt, I STILL HERE, SICK. Jag har ett extremt godisbehov, jag får inte. Vi vet inte vad det innehåller. Nej nej, inte glass heller, bara Piggelin, jag tror jag tröttnar. Jag levde på det i sommras, ska samma procedur börja igen? Nej tack, kom med mera smaker, inte bara en enformig sådan.
Vad kan man mer uppdatera om, hmm... att jag kommer få ett känslomässigt sammanbrott snart. Jag har fortfarande feber. Kan det bli bättre? Något positivt om dagen? Haaa... Jo, min C905 har kommit tillbaka från lagningen, så vill hämta ut den så snabby som möjligt, men det lär få vänta det med. Tänkte sprida lite färg i bloggen genom att lägga ut någon/några bilder; alla bilder är MINA dvs, ensamrätt. JAG har fotograferat. Vill någon ha bilderna, plinga ett mail: [email protected] så löser vi det! Enkelt va?

Till dig älskling.<3



// Louise

Kommentarer
Postat av: Louise

Fin bild söt! :)

2009-05-06 @ 19:40:07
URL: http://partypussy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0