Foto<3

Hej!

Helgen har vart helt underbar! Den har gått åt till att chilla, vart med kompisar och sedan älsklingen. Jättemysigt.
Vi hängde runt i Täby å spenderade pengar, men det var sjukt trevligt. Hittade ett halsband till klänningen jag ska ha på söndag! Har fotograferat en hel del med, mestadels till mitt intagningsprov som sker på onsdag, visst är jag taggad, men nervös är jag samtidigt... Men har fått feedback från nuvarande fotolärare och hon anser att det kommer gå bra och som sagt, jag är taggad.
Idag var det typ idrottsdag, men eftersom jag har vart sjuk (åkt in och ut från sjukhuset pga allergin) så chillade jag med en promenad på 3-4km ändå fast hemma med Therror. Sedan fotade jag massor på kalvarna och hästarna såklart:).

 © Louise Brännlund




LOUISE FOTOAR © Louise Brännlund



Där är några exempel av dagen:)

Kram Louise♥

Kommentarer
Postat av: Emma

fina bilder:D

2009-05-25 @ 18:01:53
URL: http://emmasfotoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0