Novell och stan

Hej hopp.
Idag var jag med Louise i stan:) vi hittade massor med fina grejer:D
Massa tjejdag^^ shopping på hög grad, hittat mig en vit klänning, så nu ska jag bara leta efter höga klackskor :O
Jag är så less på att INTE hitta kläder eller skor som passar, nu är frågan; kommer jag atat hitta ett par? Haha, aja det återstår att se! Jag vet inte ens om jag får gå i ett par:). Anledningen till köpet var pga kusinernas Konfirmation och en 30 års fest framöver, även skolavslutningen och festen! Så det är bara att köra på! Ska bli riktigt kul!

Är klar med utkastet till novellen, nu ska den bara fixas en hel del:) har inte ens läst den själv haha:) men men, den blir nog bra i slutändan! Petter borde vara mer än nöjd jag har faktiskt skrivit mer än hans önskemål:) Nu är det bara att lägga upp på Portalen och redigera texten i skolan:) NAJS värre!!!

Imorgon blir det nog nån kompis:) Sen blir det matte B plugg, GAAAH, jag orkar inte med mer prov, men vafan, det är över snart:) Bara att göra sitt bästa och lite till, sen går det ju inte mer:) Då är jag nöjd:D.

Dags att kila från datorn kanske, trött som F-A-N.

Puss på er.

Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0