Redo för att satsa?

Tja!

Sitter hemma och funderar... på om jag ska satsa på en fotoblogg?! Det skulle vara kul, så länge som folk kollar och kommenterar givetvis! Jag är inte så sjukt bra på att blogga med ord, jag är mer estet, färg och form! :)
Kanske det skulle bli bra så, att ha en blogg vid sidan av denna med fotografier? Eller, bilder berättar så oerhört mycket, är det något att satsa på? Det kan bidra till mycket, men samtidigt - negativ också, frågan är om jag är redo! Det tar ju upp en hel del tid, men det är sommarlov snart och då kunde jag ju starta och se, ifall det blir bra - då kan jag fortsätta eller ej. Det är ett alternativ. Vad skulle det vara för slags bilder? Vilken målgrupp skulle det vända sig till? Många frågor, inga bra svar, det är en ren utamning:). Det kan vara kul det med. Men jag vet inte. Kom med förslag.

Denna helg har fört med sig ett underbart väder! Solsken, solat mestadels, fått lite stekyta ;D. Men långt ifrån NÖJD :P.
Idag var det Konfirmation, det var kul att få återblickar. Men det var två av kusinerna som Konfirmerades:). Jag för nöja mig med att jag får vara ledare om jag vill :).

Puss Louise

Kommentarer
Postat av: Emma

gör en fotoblogg du :)

ska göra en design till dig också!

2009-06-01 @ 20:57:49
URL: http://emmasfotoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0